20 Temmuz 2013 Cumartesi

Pisyedili- Kolpa - Nasıl Öğrendin Unutmayı

Kolpa - Nasıl Öğrendin Unutmayı (Pis Yedili) | izlesene.com

Kolpa - Nasıl Öğrendin Unutmayı (Pis Yedili) Şarkı Sözleri: Kuru sıkıymış anladım bizim tüm hikayemiz Öldürmedi bu mudur en kuvvetli darben Bu sefer acıtmadı özenle seçip söylediğin sözler Hayır dedim şimdi değil Hiçbir sözü eksitmeden ağlamak gerek bazen Hani durup dururken,hani hiç bir sebep yokken Aşkların ismi vardır sayıklanır elbet unutulur Ama hayır dedim şimdi değil Yalnızlığı demledim hep avuçlarımda Ne gelir ki elimden kimse tutmadıkça Söyle sen nasıl öğrendin unutmayı Birikti her acı içimde kendime yer kalmadı kolpa şarkıları kolpa dinle kolpa böyle ayrılık olmaz kolpa şarkı sözleri kolpa ne demek kolpa koşa koşa kolpa beni aşka inandır kolpa nasıl öğrendin unutmayı

Hiç yorum yok: